make a wish

Heeeej!
min dag har verkligen varit kanon! började i skolan, okej, missade tåget, va på möte och missa en lektion för att mötet drog över... men förutom det så höll jag mig vaken hela filosofi lektionen! efter skolan åkte jag hem till min käraste syster Mariiah. Bakade muffins och satt och flippade framför en massa spel, hahah! bad henne klippa mig också och det gjorde hon, så nu är äntligen de mesta utav de slitna, döda topparna borta. åh nu...

på väg hem lyssnade jag på en av mina favorit låtar (älskar smöriga gittarr låtar med hes röst) och drömde om lite småsaker. fina saker. plötsligt mitt i mitt drömmande såg jag ett stjärnfall. första gången jag såg det faktiskt! trodde det va en raket, men den small inte och såg inte ut som en, så det måste vart en stjärna. det var så vackert! självklart tog jag chansen i akt att önska mig någonting. wow, ja nån gång måste ju va den första.. Har ni sett ett stjärnfall någon gång?




snart blire sängen. men jag har matteprov imorgon... så jag måste plugga ett tag till. Nattinatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar