jag vill inte!!!!


jag vill inte, jag vill inte, jag vill INTE!

uppgraderade min messenger till nya versionen.. skulle jag aldrig gjort, fan så jag ångrar det, fult bajs skit, går inte att göra det personligt alls! hatar sånt.. nu får de gärna göra om den till det bättre igen och det är SNART! ska skicka klagomål...

det har snöat hela dagen och det är slask i hela Sverige och jag har träningsvärk. däremot kan jag skatta mig lycklig! Fick höra att det inte gick att växla till de pengarna jag skulle ha för att de tog slut igår och skulle komma imorgon eller nått. chansade och det visade sig att de gick att växla! så glad! :D

pratade lite med skolan också och nu kommer min blogg vara länkad till skolans hemsida så att de kan läsa hur jag har det där borta, fiffigt va ? :)
hahha, nu kanske de får reda på de hemska hemligheterna om vad som sker när ingen ser ? ;) hahaha.
kommer nog bli en hel del videoinlägg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar