en sån röra

Hejsan sötnosar!
Äntligen kommit hem. Blev en väldigt lugn och skön dag i skolan. På röstlektionen var det bara 3 st (Jag, Suss & Paulina). Sara var sjuk, men dte är såhär det kommer se ut i fortsättningen när 3orna splittras från 2orna :( Max 4a på en lektion. men det kommer bli mysigt! Den sista lektionen vi hade verkar blivit inställd, ingen dök upp så vi tjejer satte oss i uppehållsrummet ett stund och snackade "pojkvänner och förhållanden". Det är väll nått man kan diskutera hur länge som hälst, men vi tyckte att man lär leka av sig och passa på medans man är ung. Nu när jag har så mycket planerat den närmaste tiden har det gått upp för mig att jag inte har tid för någon annan än mig själv och mina vänner. kärleken får vänta :)

Nu är det dags att flytta bort klädhögen från golvet, bädda sängen och damsuga. Blir kyckling till middag, mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar