TOKFLIPP


jävla helvetes skit fitt äckel PENNA! AAAAAH!!!!
kort stubin just nu! irriterar mig på allt fucking skit som händer. när någon säger hej, när någon skickar sms, när någon inte skickar sms, när någon ringer, när någon pratar men inte kommer någon vart i vad den ska säga...

+ att pennan inte funkar! det va fan droppen!!!

tror jag ätit för mycket kolhydrater.. eller ah.. jag är vanligtvis jävligt trotsig och måste sträta emot allt, dessutom jävligt envis. tror inte jag växte upp från trotsåldern, men det är iallafall någonting jag är medveten om och just därför när någon kommer fram till mig och säger "Sofie, så här tänker jag" och jag tänker "ååååh, vad jag inte pallar dig just nu och dina idiotiska tankar" så klämmer jag ändå fram ett "okej, bra" ler och ser glad ut.

men sån är jag och de e bara att leva med. skulle jag få så många utbrott som jag egentligen önskar så skulle ingen stå ut med mig.

nej bita sönder pennan lite till och torka bort bläcket innan man går och lägger sig låter som en bra idé.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar