Städat min dator

God kväll allihopa!
har precis lyckats rensa upp alla mappar på datorn. det är äckligt så mycket saker jag har på den som jag troligen aldrig kommer att läsa, eller titta på någontsin! gamla arbetsuppgifter och bilder, haha!

Min kamera fick slut på batteri när vi skulle filma våran fina reklamfilm, men det löste sig. Jennifer hade också en kamera. hahaha, kommer bli bloopers på filmerna. gjorde rejäla tabbar i början. Så imorgon ska jag sitta och knåpa ihop en reklamfilm av alla filmklipp vi gjort. Självklart kommer ni få ta del av den ;)


Hittade en jätte mysig sommarbild. Eller det var sensommar när den togs. Maria hade kommit hem från Filippinerna och vi parkerade på Terassen för att äta god mat. Tror vi gick på bio den kvällen också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar