rassel rassel

God kväll!
kom nyss hem från Micke. propp mätt. mat bara manglas på helatiden haha!
sjungit en massa karaoke så har ingen rösst. rasslar i hela systemet så fort jag försöker få fram nått. blanade en massa goda drinkar och har snackat så sjukt mycket skit!

drog hem tidigt gjorde jag iaf. ska på intensiv dag imorgon med teatern.
ni får bilder imorgon från veckan! just nu ska jag sova :)

Jag hoppas på att Mr J inte blir tsm med någon i hans klass och sedan har sex med Miss L. det kommer leda till mentalsjukhus för henne. Sen får inte en annan L inte bli tsm med den andre Mrn som sedan kommer dumpa henne för att hon stryper hans tillgångar. Jag säger det här NU för om detta händer så kommer det ena leda till det andra och då betyder det att hon har rätt. det får inte vara RÄTT!

shieet, kommer ju drömma om det här inatt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar