Mitt dagliga behov

Tänkte visa er den hemska sanningen bakom mitt hår.
Alltså jag älskar mitt hår mer än nått annat och är just nu helt beroende av produkter till det för att håret ska hålla sig. Med tanke på att min plattång går som den gör så måste jag ha en massa skit i håret, dels för att det inte ska slita mer och för att dölja den hemska sanningen :)

Så Vi börjar med den första:

Efter varje dusch lägger jag i en klick Sunsilk leave-in treatment. Den är jätte bra för att undvika tover när man ska borsta håret. Väldigt billigt. under 50-lappen på en vanlig mataffär.


Efter det sprayar man in Got2b 220 graders heat protection från Schwarzkopf. Öppnade nyss den flaskan, luktar skit gott och funkar bra. under 100 lappen beroende på vart man köper den.


Efter att ha dragit igenom plattången genom håret är det en dos av smooth 'n chic också från Schwarzkopf. Luktar smultron och gör håret mjukt och så slipper man den elektriska biten när man ska på och av med mössa och halsduk :)


sist och minst använder jag Phs silk serum som håller ihop topparna bättre, gör håret glansigt och ser dessutom friskare ut. en mycket bra produkt för håret :)


Nu har jag också bestämt mig för att se till att få lite längd och göra håret tjockare. Skulle vara skönt att låta håret växa en 15 cm och klippa av 7. Mitt hår skulle må bra av det!. Så istället för att käka piller som kan göra att man får hårväxt över hela kroppen ska jag prova ricinolja som tydligen ska ge resultat efter en månad bara! lär provar. ingen aning om vad det kostar men det tar vi snart reda på. inhandlas snarast ;) och då ska ni få se på resultat !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar