latmask


de e ja de :)
kollade på uppdrag granskning på svt play nyss. tråkigt!
inga pengar på mobilen, glömde säga det till Mariiah så nu vette fan vad jag ska göra ikväll. ingen lust med att dra ut, för så lat e jag. köpte ricinoljan idag så ska väll använda den och sen kanske ta ett varmt bad, body scrub, ansiktsmask och spikmatta. green street hooligans på det och en kopp te eller kaffe och en sömntablett när man ska sova. underbart!

tog en sömntablett igår kväll och försökte hålla mig vaken. Jag lovar er, jag såg en såndär.. minns inte va dom heter längre.. leksaks ugglor som pratar och sover och aldrig är tysta i massa olika fäger? ni vet va jag menar, va?
sen trodde jag att jag va ute på en båt och att hela världen gunga. skrämmande roligt :) men sov vill jag lova er att jag gjorde. Mariiah däremot va ute och skotta snö tills 4 inatt, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar