kick jabb krok

kan inte sova.. ligger och tänker på boxning. värsta kordinationerna och vette gudarnas allt jag har i huvet just nu. saknar boxningshandskarna.. funderar på om a ska utnyttja de träningspassen jag har kvar på kortet. har 8 st. men inge kul att åka själv. men kanske ska göra det ändå. fast Gävle. det är ju ångt och jag är deffinitivft inte så bra på att hoppa hopprep som jag en gång va. får kolla upp träningstiderna så åker jag in när jag köpt mitt månadskort :)
får bli så.. åker själv och tränar me svettiga killar. åhåå! minns fortfarande det där slusket som luktade rutten broccolie.. lovar att han hade fotsvamp också!! jätte mysigt att kramas och och ha hans fötter på axlarna... vare...
haha eller han som skulle "impa" med sin ferrari.. haha! och små pojkarna som inte kunde hålla tätt när vi stod planka! eller så kan vi minnas när jag fick spö av Mathilda som är svensk mästare i boxning. skyller på att jag va nybörjare ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar