Karaoke lämnar sina spår


har så ont i halsen just nu att jag skulle kunna svälja hela honungsburken!
men inte slutar jag använda rösten för det. skrikit över hela teatern har jag ju gjort och nu lag jag fram de högsta tonerna jag kunde framför datan. hahaha, Micke och jag när vi var yngre brukade sitta hela kvällarna med TV-spel och karaoke, sen hamna han i målbrottet och då var det inte lika kul längre. synd de, men igår vare kul. fick fan 100 poäng 3 ggr ja, en gång bara 99 ;)

"Boy I miss your kisses all the time but this is 25 minutes too late!
Though you travelled so far, boy I'm sorry you are 25 minutes too late!"


hoppas på sömn nu, en dag imorgon också. ska upp tidigt och börja dagen med ricinolja, TV och en dusch. kanske ska vakna tidigare än behövligt? då kanske man kan hinna med att kolla på en film imorgon bitti och käka nyttig frukost! lät frestande. men då är det läggdags nu. nattinatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar