hakuna matata

Kom just in efter en lång prommenad och en lång diskussion med Sara. Det var verkligen behövligt, det fick iallafall mig att öppna ögonen och jag känner mig 5 kg lättare nu. Är fortfarande irriterad på mig själv över att jag inte insett det här tidigare! Vad har jag egentligen hållt på med?

Nu är det slut med det här! Nya tag. ta var dag som den kommer. sluta tänka framåt. Sluta tänka bakåt. göra det jag känner för. lita på magkänslan. ge aldrig upp. Sluta analysera och tänka så mycket. det är verkligen ett problem, det bästa vore egentligen om man slapp tänka. "tänk om" är 2 ord sominte borde få sitta ihop.

Så till er alla som läser. Sluta tänka på vad som kommer att hända om du gör si och så. det kommer inte hjälpa dig någonstans att tänka så och i värsta fall slutar allting kaotiskt. Gå efter magkänslan! säger den att just nu är rätt tillfälle så är det bara tuta och köra. För vi lever bara en gång och det är nu! och att må dåligt pga någon annan, vad är det egentligen för mening med det? gör nått roligt istället och glöm personen. Sluta analysera. Det är jätte bra, för om man inte analyserar behöver man inte ha några tankar/misstankar om den personen. i slutändan så kommer du kanske dra en slutsats som inte alls stämmer. Klandra inte dig själv om någonting händer. dåliga saker händer, men det är inte lätt att vara människa. tänk på det! Ge aldrig upp! det är när man gett upp som man har förlorat, jag är en jävligt dålig förlorare och ger mig inte förns jag vunnit. Var envis!

Nu är det bara å köra! det är bara att ta allt som det kommer och se vad som händer. Tack Sara, du är underbar stumpan! äntligen har vi fått ut den börda vi båda diskuterat allt för länge. Hakuna matata! ;) the show must go on!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar