24 februari 2011

Hej på er! jag tror jag drömde den konstigaste drömmen någonsin. drömde att jag fått värsta synfelet och såg bara suddigt och skulle bre mackor åt hela teaterklassen för att vi hade intensiv helg. och så stod jag och Victor och snackade ute och knuffade stora boxningssäckar på varandra. haha. Så fråga jag vad han skulle göra om hans ex skulle dyka upp ochdå fick jag värdens smäll av den där boxningssäcken och en asförbannad Victor skriker "SÅ HÄR SKULLE JAG GÖRA!" och halvft har ihjäl den stackars säcken, haha! Sen hade vi UF-lektion och vår lärare var skit arg på oss, och jag som hade synfel såg inte ett skit under hela drömmen.. haha!

Idag ska jag åka till Vattholma och träffa Jasmin. Ska träna lite tillsammans och sen fixar vi projektarbetet. Men lär kila nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar