vad sa jag inte för 3 år sen?

JAAAA!!
jag tror jag just fått det bekräftat! en fråga jag ställda mig själv för kanske 3 år sen eller tidigare. En tjej (som jag inte längre umgås med) måste helt enkelt vara flata, eller åtminstonne bi. käde på mig att hon va de helatiden men hon måste ha förnekat det för sig själv. jag tycker hon ska bli det! hon passar som det!
eller¨så har hon gått och dött eller nått :S har inte sett till människan sen jag slutade grundskolan och ändå bor vi knappt 2 mil ifrån varandra? något som är ännu värre är att folk som bor i samma håla som människan inte heller sett till'na. kanske flyttat?
kan bara säga "vad vare jag sa" :) fan vad taskig jag låter... men det är inte så menat heller.. som sagt blev det bara en bekräftelse på någonting jag tyckt att hon va

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar