till alla er som är som jag

brukar allt gå åt helvete för er?
gråter ni för de få gånger det går bra istället för de gånger som det går dåligt?
har ni slutat bry er i om ni gör nått pinsamt ?

men deppa inte! för mig går allt katastrof dåligt. jag vet inte vad som har hänt med 2011. okej om man hade lite otur ibland till en början, men det har väll alla.. men nu? jag kan nog inte minnas sist det gick bra för mig..
det sista man kan göra nu är att isolera sig i tron om att det ska bli bättre. alltså.. Life is a bitch och det är bara att ta var dag som den kommer :) sätt en penna i käften och sitt där tills ni börjar skratta, då är det bara att acceptera att ni är dumma i huvet och att folk helt enkelt får älska er för den DU är! ¨
jag skiter fullständigt i om jag gör bort mig numera. för att vara pinsam och göra bort sig tycks bara vara en del av den jag är. otur har jag och ett väldans oflyt. den dagen då det försvinner tror jag att mitt liv skulle vara väldigt tråkigt. nu får man ju kämpa för allt man gör och det finns ingenting som heter "engångs företeelser" eller "det är kommer aldrig att hända mig". det bästa är att förbereda sig för allt och sedan när det väl händer då, då är det bara att le och säga "varför är jag inte förvånad?".

nej nu lär jag sova. har lackat naglarna. visar er imorgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar