Sofijah

Tror alla någon gång lyssnat på låtar från Sofijah. Som sagt sätter hon rätt ord på känslorna och det kan faktiskt vara skönt att slippa tänka själv utan istället lyssna till det man själv känner. Men kunde man tro att hon är så söt som hon är?



haha, själv trodde jag hon skulle se ut som.. jag vet inte vad. men hon ser ju faktiskt ut som vilken tjej som helst och är skit söt dessutom!

Känner mig as nördig som sitter och googlar på henne, men hitta en skön låt som jag satt och grina till för några år sen.. nu längre verkar inte jag kunna gråta så att.. äijj, skönt att lyssna till iaf.



Fjortisperioden vet ni :) det enda man lyssnade på var ju denna typ av musik. men just horungar är ju så jävla klockren!


Hittade även att Sofijah egentligen heter Sofia Karlsson.

Vilken stalker jag är :O

2 kommentarer:

  1. SISTA ÄR EN BÄÄÄÄÄÄÄÄNGER SKA INTE LJUGA PÅ IMSHALLAH

    SvaraRadera
  2. Dina texter värmer lika mycket som nu som förr. LoveU

    SvaraRadera