Rutin


är det bara jag som tänker på hur läskigt det är när man kommer på sig själv göra saker i rutin?
som jag, varje dag jag kommer hem från skolan är jag alltid kissnödig och slänger mig på toa. Efter det tar jag alltid ett glas juice och sätter mig vid datan och kollar läget med allt. sen ringer jag ett och annat samtal.. resten har jag inte kommit på.. men tänkte på det nyss när jag öppnade kylskåpet och märkte att jag tar den sista juice och det första jag tänker är "fan hur ska jag klara mig efter skolan imorgon utan juice!?".. haha :P

ska springa över till Maria idag igen och käka KEBAB! så jävla gott!!
imorgon vet ni ska jag gå på teater, minns inte va den hette, men gratis och kan vara kul också!

Jag måste erkänna att jag hatar att gå i skolan på tisdagar! de dagarna funkar itne för mig! hatar att ha röst lektionen och att efter den ha en annan lektion, produktion eller va det är.. usch och imorgon är det onsdag... ÄNNU VÄRRE! jag och onsdagar funkar ju inte heller.. fast det är bra på tv på onsdagar.. men kanalerna funkar inte just nu (?) förstår inte vad Tierpsbyggen håller på med :O en onsdag utan TV är ju fan en mardrömm. På tal om det så drömde jag 2 jätte fina drömmar inatt. Jag drömde att jag hittade jätte fina katter som jag ville ha och de kunde prata(?). Sen så satt jag och snackade med Mr Bird och sa att jag aldrig mer ska dricka sprit och han frågar "varför?" och jag ba stirrar på honom som om han va det största idioten jag kände, eeehee. HAHA!
Sen va vi inne hos en tjej jag känner och hon hade största bakongen med de läskigaste växterna. och de va en märk kväll mitt i natten och det var spöken överallt, sen kom min klass och våldgästade oss med värsta halloween kläderna, sen festa vi. helt knas, men kul vare! synd att allt va en dröm, tyckte det va mysigt ja :)

nej KEBABBEN VÄNTAR :D

2 kommentarer:

  1. Det roliga är, att enligt han (J.S) så är du bara ett knull! :')

    SvaraRadera
  2. haha! Ja, annat har inte sagts :) svartsjuk eller? <3

    SvaraRadera