nu går jag i graven

fy fan... försök nämna en världsdel på min kropp som inte gör ont just nu.... gårkvällen var allt annat än bra.. fan.. jag har sån ångest och det känns verkligen som att jag tar på mig allt ansvar. visserligen ansvarar alla för sin egen fylla, men hur kul är det att komma på en fest man blir bjuden till och allt går snett? vodka är ju bara menat för att en kväll ska gå åt helvete...och det värsta ändå är ju hur man ska få de andra på festen att förstå att det här inte var planerat. iof kan jag förstå att man aldrig mer kommer bli bjuden till en fest med dem.. men det finns inte mycket mer och göra än att be om ursäkt. eller kanske visa den bättre sidan utav en? alla får snefyllor, denna kom bara väldigt olämpligt. usch vilken ångest jag har.
nej man kanske ska gräva ner sig och försvinna... allt gick iallfall bra på sjukhuset. hon kom hem och det var bara att hon blivit för full och inga droger var inblandade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar