miss him


vad gör han nu för tiden?
varför hör han aldrig av sig?
det var alldeles för längesen vi sågs...


vart är människan när man behöver honom som mest? om ni bara visste hur mycket jag saknar de tider då man bara kunde dyka över, ta en kopp kaffe, sitta och spela tv-spel och snacka en massa skit och sedan floska i sig pizza och skratta. VARFÖR, VARFÖR?

jag blir tokig.. jag behöver träna.., är det nått han lärt mig äre de.. man kunde ringa och säga:
"Pierre, jag mår dåligt!"
"du behöver träna! se till att vara utanför preem om 5"

och han hade så jävla rätt i det också! jag mådde som en prinsessa när man kom hem och darrade i hela kroppen och somna så fort man kom ut ur duschen. VARFÖR SKULLE HAN FLYTTA FÖR?! nu måste jag träna själv... nu får jag alltså gå ut och jogga helt själv!!!!! så jävla trist... I miss him so much right now!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar