Körkort

yes yes yes!!
fedag idag, kan det blir mycket bättre?
oh ja det kan det! Sofié Andersson har körkort :D klarade uppkörningen IDAG!
så jävla glad! äntligen får man bege sig ut i trafiken själv, bara tuta och köra!

däremot verkar mina föräldrar inte tro på att jag har det :S
"du får inte låna bilen/ tänk om någonting händer när du kör/ du får inte låna någon annans bil/du kommer inte få körkort om någonting händer/nej jag tänker inte köpa en bil till dig"
jag menar, vad fan är felet?? titta på lappen ffs!! GODKÄND! jag HAR körkort, det har bara inte tillverkats än!!! jag KAN köra bil, jag BLEV GÖDKÄNDav en anledning! VAD är det ni INTE FÖRSTÅR?

för ärligt talat, vad är det för mening med att ha ett körkort om jag inte får låna deras eller någon annans bil och dessutom? jag kan ju köpa e själv, men jag har ju inte ekonomi för att ha en bil? och inte hade de tänkt hjälpa mig med det heller? VARFÖR VILLE NI JAG SKULLE SKAFFA KÖRKORT?

så jävla irriterad just nu.. nej men tack vad snällt att ni INTE är glada att jag tagit körkort...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar