klippt av mig håret!



blev det snyggt? jag är skit nöjd :) så skönt att känna hur det luftar i nacken. kan bli skit snyggt men en mössa på och stora örhängen och en häftig sminkning, tror ni inte? kände att jag behövde en make over och det, ska nog bli en piercing och lite annat som jag kan tänka mig göra. raka av mig ögonbryna och sola mig svart är de som toppar listan just nu, bland annat att odla skägg.. haha nej driver med er!

min blåtira börjar synas lite mer just nu och det ät ingenting jag klarar av så bestämde mig för att klippa lugg! :) varför gå till frissören när man kan göra det själv? exakt vad jag gjorde!
är ganska nöjd, vet inte hur jag vill ha mitt hår egentligen. men det får se ut så här tills vidare :)

1 kommentar:

  1. jag tror fick en hjärnskakning av den där smällen -_- sån jävla otur du har. Fast jag tycker du blev skitfin i håret iaf :D Looove Paulina

    SvaraRadera