HAHAHAHAHA

körlektionen gick som förväntat, bättre än sist men inte klockrent. till en början gick allt som på räls, men vad hände sen? men det finns ingenting som inte går att lösa. passade på att boka in en extra lektion som är före uppkörningen. känns bra! teorin däremot ska jag göra ett test ptov på och det MÅSTE jag se till att klara!!!!

vad händer imorgon Sofié?
Jag ska plugga teori...
men onsdag då?
ska nog plugga teori..
synd. torsdag då?
plugg..
fredag?
plugg.. men sen terassen!
vad i helvete.. LÖRDAG?
jag ska...??... plugga teori..
ANTAR ATT DU SKA PLUGGA "TEORI" PÅ SÖNDAG OCKSÅ?
JAG SKA PLUGG!!!..... ja precis...

jag älskar er mina kära vänner, men just denna vecka passar mig inte.

tappade bort mina nycklar idag också (trodde jag). satte mig hos Maria och väntade på att mamma skulle sluta jobba. när jag kommer in genom dörren upptäcker jag att mina nycklar ligger i fel jackficka... men jag hade dem helatiden -.- IRRITERANDE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar