Godmorgon

eller godkväll om så behagar :)
kom nyss hem från en jätte trevlig kväll på terassen med Anna och Mariiah. Även en trevlig förfest @ Annas place.

Träffade Jonas och Freasse som jag kanske inte träffat på 1½ år. Jonas har tydligen invisterat och laddat upp en bil med 750 hästkrafter och någon annan med mer. minns inte riktigt men en bil drog 0-200 på 5 sekunder. så i sommar blir det åka av!snön får gärna sm'lta fortast möjligast så att man kan sätta sig i bilen å ba kör!
kommer bli GAAAALET. längtar som fan!
Frasse ha fått tillbaka körkortet så kan bli kul och veta hur hans bilar går.
dessutom planerar jag och Mariiah & Anna att åka på Malmöveckan i sommar, hur kul låter inte det?

nu ska jag sova och drömma om bilar "IIIIIIIH!!!!"
hahah kom och tänka på förra gången jag åkte på race med dem och vi var på väg att dö eftersom att Patte gjorde en liten missbedömning av vägen ;)
"du måste köra fort annars spyr jag" - sanningens ord för sommaren 2011. citat från en Full Sofié Andersson i Bärntas bil efter ett race i Sthlm och nära döden upplevelser. Dessutom tror jag inte vi körde under 130 strecket en enda gång. kanske inte så konstigt att jag skriker när han låg och puttra i 30 ? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar