glöm det jag sa!


visste väll att jag skulle ändra mig!
glöm det jag skrev om önskad olycka..
"you're the only one I wish I could forget and the only one that I want to remember"

så vad händer nu ?
jag funderar på om jag ska klippa lugg kanske.. kanske pierca mig någonstans "bara för att". eller kanske göra en tatuering.. så jävla sugen SUUUUUUGEEN! en tattoo skulle inte sitta helt fel.. lugg ska jag klippa iallafall :) minns ni sist jag hade lugg?


kan vara skönt med "lite förändring".
och en tatuering skulle jag vara så sjukt sugen på!

hahahahahaha!! bara jag som tycker bilden är klockren! ungefär sådär känner jag precis just nu.

jag vet iallafall att någon gång i mitt liv (ganska snart) ska tatuera in en karp. frågan är bara vart jag ska göra det. funderar stort på att göra den på ryggen/axeln och försöka få den att smälta ihop med min nuvarande tatuering. men jag vet inte om det skulle bli snyggt. isåfall kanske jag lär bygga ut den nuvarande tatueringen också. hmm.. men det kommer ta lång tid och troligen kommer det göra riktigt ont också! får ta och fundera vidare. vill inte göra någonting som jag senare kommer ångra. och gäller det denna tatuering kommer jag se till att det är en bra tatuerare som gör den. jag tror jag redan hittat någon som jag själv (genom att jag tittat på hans tidigare verk ) tycker är jätte duktig. inte farligt dyr heller. :)



men ni måste ju erkänna att det är riktigt fina fiskar! dessutom symboliserar de mod, förmågan att nå höga mål och vinna över livets svårigheter. sen är ju frågan hur stor man vågar göra den. jag vet att jag inte skulle ångra tatueringen, men frågan är om jag skulle pngra platsen att ha den på? som sagt, tankeställare för mig. får klura på den ett tag, isåfall kommer jag nog göra den nästa år. funderat på den ett tag som sagt.. men lär fundera ett tag till :)
när det gäller en karp tatuering så är det så mycket man måste tänka på, färg, åt vilket håll den simmar, vatten, blommor och storlek. allting beror på vad man vill att den ska symbolisera. får sova på saken. nu är det läggdags, natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar