äntligen hemma!

hej hej på er!
har nuss kommit hem från en vild kväll i Hofors och visst höll jag mitt löfte! jag har alltså vart nykter hela helgen :)
tog en jävla tid att köra hela vägen dit. trodde aldrig att vi skulle komma fram, så vi dunka musik och 2 timmar senare var vi äntligen framme! storma in på festen och jag tänke hålla en "låg profil" eftersom att förra helgen gick som de gick :)
inte fan gick det! "vem fan är det som ska vara nykter ikväll?" eeeehe... jag!
sen satt alla och diskuterade med mig om varför jag INTE skulle vara nykter ikväll. haha!
åkte ner till ICA sen och köpte en cola så att jag hade nått att dricka iaf.

Å jag då!
är fan född till att göra bort mig. stampade in i ICA och hade snö packat under skorna så jag halka och skrek gick några meter till och gjorde det igen, haha! kunde ju se hur folket i fruktdisken flina åt mig..

sen så lagade de gulliga pojkarna ihop lite mat åt mig och Emmy som va skit hungriga. Köttbullar blandat med skinka och fiskpinnar till makaroner..mums

sen körde jag hem till Sebastian där vi hade sleepover. mindre skönt att sova i en tältsäng måste jag erkänna, haha!

blev inga bilder från kvällen eftersom att jag glömde dra upp kameran från väskan. men det var iaf en skit trevlig kväll :) får se när vi åker till Hofors igen då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar