2011 i stearin

sitter och knögglar ihop mitt hår till någon slags fläta så att håret är lockigt imorgon, wey!
som sagt, kvällen hos Ylva: vi käkade jätte god omelett & tittade på halv 8 hos mig och mäster kockarna. sedan bestämde vi oss för att spå oss "vad kommer att hände 2011". någonting man egentligen ska göra med tänn och på nyårsafton. sist vi gjorde detta fick, eller listade ut att det var en blomkorg, vad nu det skulle betyda? och vände man på den såg det ut som en snowbordåkare. det året höll jag nästan på att bryta foten efter att jag åkte skateboard. lite lustigt :)

Vi gjorde alltså detta genom att hälla smält stearin i vatten. Ylvas stearin klutt såg ut som en tjej och en kille som pussades under en mistel. och det verkade ju helt ofatbart eftersom att det var jag som höll i snacket om killar till höger och vänster och hon var den som inte var intresserad av killar mer än att det var intressant att höra om mig och de killar jag prata om. det året blev Ylva tillsammans med Markus och de har nu vart ihop i ca 5 år. DET tyckte jag va as coolt!

så i år då... 2011... jag har bestämt mig för att inte tro på detta. det ät bara en kul grej :)


det här tyckte jag och Ylva såg ut som en fiskekrok med en mask på. eller ett J med någon filur under. Eller så skulle det kunna se ut som någon som ligger och sover eller ialllafall ligger ner. som en sjöjungfru, fast av manligt kön ;)


Det där visste vi inte hur vi skulle tyda. ett tag satt det ihop 3 st små prickar med varandra sedan 3 stycken stora och sedan en stor och en mindre och en mindre och en jätte liten. och i skoggorna från glaset såg det typ ut som en ängel :) så fint! fast just nu ser det ut som en fågel med väldigt stort huve....
högst upp ser vi en liten sag som ser ut som en staty som finns i Gävle. minns inte vad den henne. men någonting me "gubben". ahaha! samma fina liggande ställning :)

under den såg det ut som en fågel, både jag och Ylva såg det på en gång. vände man på den såg den ut som en blomma. de andra 2 vette fan.. en fisk och en.. klump.

sist men inte minst. kanske det läskigaste.. men det ser faktiskt exakt ut som att någon håller i ett barn. ett ganska stort barn, men fortfarande ett barn! BARN?!?!?!! man kan ju hoppas på att dte inte är ens eget. barn i denna ålder skulle sabba en hel del för mig :P barn ska jag ha! - men inte nu.

hahaha, jaa.. nej men alltid lika spännande ju! nu ska jag äntligen få sova och kosa ner mig bland mina kuddar :)

nattinatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar