trust me


jag är nog fan den jobbigaste jag känner!
aldrig vart med om jobbigare människa, och varför? JO eftersom att jag är våg! över väga, se saken från 2 sidor och jag vette fan ad det är jag har för en nöthjärna. Dessutom kan jag aldrig hålla käften! Jag väntar bara på "Kan du hålla käften din jobbiga jävel". de kommer, trust me...

på tal om det. jag ska ge mig in helhjäärtat i någonting just nu. om detta går åt pipsvängen kommer jag gråta hemma i månader, så det måste gå vägen! problemet är ju att jag är en sån som inte kan vänta... och detta ser ut att ta er tid att genomföra, vilket iaf är jävligt bra tycker ja! men under tuden.. huuuuuaaaäää.. jag mår kasst! men ändå så jävla bra :)

jag tror fan inte jag någonsin gjort någoning helhjärtat... och nu ska jag göra det?! jag som inte ens vet hur man gör!!!

är det någon gång jag får dåligt självförtroende är det gånger som detta.. nu när jag ska ha som bäst.. nej fan glöm det jag sa, det här tar ja med en klackspark! rätt i kryssen set jävlar ska jag jubla och så blir det en rejäl vinst fest för moi!
puss på er, ska sova nu ja <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar