slut som människa




Hej mina vänner!
fy fan, är helt jävla slut.
åkte ju in till stan igår för att shoppa lite julklappar och annat med Sara. gick som på räls. efter det gick jag till Andréa, hon och hennes vänner skulle kröka i k'llaren och där satt jag och tittade på ett tag innan det blev full rulle hem till Mr för att sova.

på morgonen åker han till jobbet och jag, död som en torsk sov vidare och blev väckt när han kom hem igen. sen att man blivit spammad på telefon är ju en annan femma.

hem bar det och jag gick till Maria för att vara barnvakt, och det kan jag säga inte alltid är det lättaste! stannade där ett tag. gick hem och slog in de sista julklapparna, as förbannad sprang jag i alla affärer jag hitta för att köpa det jag missat. även tigga till mig lite fler julklappar (vilken ängel jag är).

imorgon jävlar är det jul och jag ska få öppna och ha nytta av alla fina julklappar :D
PUSS PÅ DET

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar