Presenterar mig själv


haha, DÖÖÖÖÖ! Gu' så täntigt, men kör till..

Hejsan hej hej, Sofié Andersson heter jag. född 27e september 1992 (lägg de på minnet). Bor i en äcklig liten håla som heter Tierp.. har lovat mig själv att flytta här ifrån så fort jag har chansen. min kära mor är från Filippinerna vilket gör mig till halv asiat. pappa är svensk och det va honom jag blev lik.
ja nu när man är 18 är ju KRUGEN-livet ett faktum, körkortet är på ingång, så också en bil.
Jävligt dålig förlorare! den kille som lyckas spela klart monopol med mig blir troligen den killen jag kommer gifta mig med i framtiden (haha).
har så gott som allting planerat för hur jag vill ha det senare, funderingar på utomlandsresor och annat spännande. får se vart det bär vägen :)
älskar spontana händelser, men däremot grubblar jag liiiite för mycket och så gör jag ingenting utav det.
hmm.. jaa.. enligt mitt horoskop är nackdelarna hos mig... att jag är flirtig(?) kan inte se det som en nackdel.. player(?).. inte om jag vill ha honom.. blir lätt deprierad om kärlek inte är besvarad.. OJA!..
posotivt: livlig fantasi.. mycket livlig! även om jag inte alltid delar med mig av den ;).. kärleksfull.. om jag tycker om någon ja.. osv osv

brukar oftast säga vad jag tycker! men jag tycker att kan man inte säga nått snällt kan man lika bra hålla käften och de gånger man måste säga nå dumt ser man till att den andra personen är helt med på noterna (hatar jag dig så är det bara att acceptera). skaffar helst min egen uppfattning kring folk, blir bäst så. visserligen blir jag påverkad av vad andra tycker, men det är fortfarande mitt val i slutändan :)

nej nu ska jag fira jul! HÖRS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar