öppet hus

idag var det öppet hus på boland där bland annat Reflect your colour UF stod och sålde sina reflexer för första gången!

blev problem med posten så vi fick inte hem dem. Men 15.30 sa de att vi senast skulle hämta dem på deras lager om vi ville åt dem idag. Jennifer hade ingen bil, inte Victor heller, jag som satt på teatern sprang till vaktmästaren och tiggde skjuts och som ett skott for vi iväg och ingen av oss hitta. Kom in genom dörrarna bara en 5 min innan de stängde, men det viktigaste var att vi fick våra reflexer!

Sålde gjorde vi! fick massa kunder och nu är jag så jävla trött. hade teaterföreställning och så sålde jag reflexer. mina fötter och min rygg värker, så det ska bli skönt att få sova!

funderar på att vakna tidigt imorgon, ta en dusch, kolla på tv och käka frukost någon timme och titta på cartoonnetwork. haha!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar