min första kärlek



Ja ni! "första kärleken" haha... vet inte om jag riktigt minns den.. jag minns iaf att första gången jag var kär i någon gick jag på lekis och blev kär i den då jätte söta Jesper. fast mycket mer än så blev det ju inte, haha!

i ettan minns jag att någon för första gången "fråga chans" på mig (inte för att jag visste vad det betydde) "ja" svara jag och plötsligt var jag ihop med Viktor och pussades ute i skogen. min vän Ida blev ihop med hans kompis Stefan (min granne). så gulligt! sen gjorde vi slut allihopa och blv ihop och så under kanske ett halvår eller liknande? minns inte hur länge de höll på. sen jävlar bestämde sig jag och Ida för att säga "nej" nästa gång de fråga och då blev det krig vill jag lova!

hmm.. sen har man väll vart kär och ihop med killar lite till och från bara för att Ida eller någon annan av mina vänner blev ihop med någon. sen nån gång i 7an blev (känns så töntigt att säga "tillsammans".. tycker inte det räknas som "förhållande") jag ihop med en som hette Linus. Kan väll inte påstå att jag va sådär jätte kär eftersom jag i slutändan va "otrogen" och sen vare väll inge mer med det. Så seriös har jag vart när jag vart ihop med någon.

Sen minns jag att jag va jätte kär i en kille som hette Richard, lovar att ha va prinsen i mina drömmar, klicka dirrekt! :) men sen va ju han aldeles för självupptagen och 2 år senare sådär så lag jag ner honom. hmm.. sen har jag faktist skippat att vara kär i någon. Mikael minns jag eller "snyggast micke" (hahahaha) kunde jag ha blivit kär i om jag inte fantiserade om Richard helatiden (hihi). sen visade ju människan vilket svin han var och det gjorde ju saken bara lättare. inte förns NU kommer han och "kan inte förstå" varför han dissa mig. men det förstår då jag! jag va en töntig liten fjortis som inte visste bättre. Så den människan tycker jag kan fimpa mig minst lika mycket som jag fimpat honom. Så om du läser detta Micke och fortfarande förstår vad som hände mellan dig och mig kan du ju läsa några gånger till. jag var helt enkelt kär i någon annan och du var ett svin :)

så nu har jag vart kärleksfri några år och helt ändrat attityd. Har gått och blivit betuttad i en riktigt fin en :) och han är då inte bara någon toyboy för mig som de flesta andra verkar ha vart. han är för bra för det ;P

blubb blubb

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar