huvudvärk


hade endast 45 min lektion i morse. och jävlar vilken huvudvärk jag fick! det gick från näsan, in i ögonen upp i ögonbrynen och in i hjärnan. satt och led de sista 15 minuterna.

nästa lektion skulle jag inte ha förrän vid halv 4 så jag gick hem till Andrea och vi käka pizza och satt och snacka och garva som två hyenor i lägenheten. haha!

hade min mattelektion och nu har man lärt sig nått nytt. men ligger efter som fan!
ska försöka boka in tjejerna på att åka pulka på fredag ! jag kör på min absolut hetaste bob! lovar att det är en legend!

När jag gick i mellanstadiet köpte pappa denrå! skulle med klassen till pulkabackenöver dagen och det blev invågning för min hatälskade. första turen ner gick så fort att t o m lärarna hoppade och ögonen guppade. sen fick jag fan inte ha min bob i fred! så det slutade med att den gick så fort att folk grina, ramla och sedan funkade inte bromsarna. några lopp till och ratten ramlade av.

året där på hade pappa lagat den och det var ut i backen igen som gällda. självklart var den fortfarande den snabbaste som någonsin åkt i den där backen. klådde alla andra jävlar. lööööve it!

ska se om pärlan orkar med backen igen haha.. eller snarare om jag vågar sitta på han igen. vet inte hur många gånger man inte kunnat sitta över huvudtaget när man slagit i svanskotan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar