:(

Hej
jag vet inte om jag ska skratta eller gråta just nu. allt är bara så jävla surt.
ni vet när man tycker om någon? sen upptäckerman att människan kanske inte tror att man tycker om den personen, eftersom att man inte visat nått? eller sagt nått... så jag känner mig urusel som människa!
jag vill ta allting face 2 face men då svarar han inte! inte när jag ringer, inte när jag skriver.. och JAG! det är MITT sätt att bete mig på som är fel. visserligen är han jävligt dum som inte svarar... och kanske är det bara jag som överdriver?
men jag tycker om honom. och de har jag gjort ett tag även om jag inte ville erkänna det då.
hur fan ska JAG bevisa att JAG tycker om honom och han inte bara tror att han är nå ligg för mig? eller är de karma som straffar mig eftersom att jag tidigare sagt "neeej, men jag vill inte bli tsm, jag vill vara singel, jag har planer som inte får rubbas" osv osv?
jag känner mig så vilsen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar