Åter vid liv

Hej hej solstrålar!
Har gjort så mycket i helgen att jag inte hunnit blogga. skulle kunat göra det hela dagen idag, men jag orkade inte. så nu tar jag mig tid och gör det :)

I lördags åkte jag på Caspers dop. glass och kakor till frukost fick de bli. haha! efter det drog jag med brudarna (Lickan, Hanna & Natta). var ett tag sedan jag träffade och pratade med dem så det blev jätte skoj. drack en hel del och ätit på tok för lite.

Sen vare ju den roliga biten:
Brudarna skulle till krogen men jag skulle dra hem istället. men så missade jag självklart tåget med en 30 min och skulle ta bussen. fick stå och frysa ihjäl och pratade ed allt och alla om hur jag skulle ta mig från Gävle. Som tur va kom en tjej vid namn Sarah och ringde sina kompisar och försökte fixa skjuts, men så länge fick jag fälja med på bussen till Skutskär. I skutskär så blev jag bjuden på en och annan öl och Sara fixade så att bartendern skjutsade mig! hur grymt va inte dä liksom?

Snackade en massa skit på vägen till ..... och var tvugna att stanna för att polisen gjorde nått. de var någon som kört av vägen eller nått. ISKALLT I BILEN VARE!
drog då hem till ...... och kröp ner som en isbit i brörosten. Stackan höll sägert på att få skavsår i öronen av mitt snack och dessutom kalla händer på ryggen. ;)

Sen kom de nå andra människor som vi snackade med innan alla somnade. Hel mysigt :)
imorse satte vi oss och kolla på film. den filmen tog typ aldrig slut och blodet sputade så overkligt så de finns inte, men den va spännande iaf. Ninja eller va den nu hette :)

trött och bakis åkte jag hem och tog en låååååååååg låååååååååååååååååååååååång dusch. har gått med hårinpackning hela dagen och städat lite här hemma. och vet ni nå bra!? Jag ska sluta röka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar