SACO mässa



Var ju på SACO mässa idag i Stockholm. Oj oj! jag ångrar det verkligen inte! nu har jag fått en helt ny uppfattning om hur jag ska göra. min tanke har vart att jag ska jobba som mäklare och att det är med det jobbet jag ska försörja mig och min familj. Men nu! alltså, vem vill ha en förälder som ba' "jaa.. jag har bara utbildat och jobbat som mäklare sen jag va 25. 30 år..". NEEEERU!

Jag ska ju vara balla morsan som kommer och ba "nu ni ungar, jag jobbade först i Norge ett halv år, sen reste jag uomlands mycket efter studenten, Filippinerna, Polen och Gran Canaria för en barender kus! Efter det jobbade jag i USA som au pair i ett år och pluggade lite kurser. Sen kom jag hem och pluggade i dalarna till skidskolelärare och på somrarna var jag guid i Grekland. När jag tröttnade på det så pluggade jag till mäklare"
Mitt dröm liv! läsa alla jävla papper om skolor och utbildningar nu som jag samlat ihop. Sen jävlar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar