mardröm


huhuhu!
jag har drömt 2 mardrömmar i natt. :O

den första handlade om att jag och min lillasyster(?) och familjen nyss hade flyttat in i en gammal prästgårt nästan mitt ute i ingen ting. typ 5 våningar och jätte snygg. så där skulle vi vara ensamma första natte, jag och min syster. men det visade sig att det bodde en gamal gumma där och massa andra saker som försökte ha ihjäl oss, jag försökte prata med grannara, men de kunde inte hjälpa oss. INGEN kunde hjälpa oss och vi kunde inte ta oss ut. men till sist kom polisen och familjen. när vi visade huset invändigt såg det ut som ett ruckel, ingen galen tant var där och allting så som vi sett det stämde inte.

efter detta vaknade jag och försökte sova igen

då drömde jag att jag låg och sov i mitt rum och jag vaknade av att det var sjukt hör musik på. men jag låg kvar och trodde det var grannarna som spelade. men sen hörde jag att det kom från mit eget vardagsrum, mamma jobbade så jag gick ut och kollade vem som var där. och det visar sig att det är min granne som har flyttat som står där med sina kompisar och dunkar musik för att sälja VÅRA saker till dom och de hade snott en massa och visste inte att jag var hemma eftersom att det är helt trodde de jag sovirt borta efter en fest. jag ringde polisen men minns inte nummret försökte klicka 112 men ringde fel. sen visar det sig att det bara finns kvar 320 kr av alla mina pengar! värsta paniken, jag som ska till stan!!

hahhaa. ja fy fan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar