The Children


usch vilken film, tänkte att jag kunde försöka kolla på en skräckfilm aldeles själv. egentligen är den inte så läskig men bara att veta att man är själv så blir filmen mycket läskigare.


på toppen av allt finns det en sjukt äcklig, jätte stor fluka i lägenheten.


det var längesen jag kolla på en skräckfilm, men the grudge är fortfarande en film jag inte tål, jag får verkligen mardrömmar av den.


The children handlar om 2 familjer som träffas för att fira nyår tillsammans. plötsligt börjar barnen bli "sjuka" och familjerna kan inte hitta någon anledning. Tånåringen Casy först¨r långt före de vuxna vad som sker och måste göra det ingen vill göra. Hur långt skulle du gå om dina barn var mördare?


nästa helg är det planer på paranormala activity, aldrig sett den. när den gick på bio gick folket ut och grät efter halva filmen fick jag höra. men många säger att filmen är ganska dålig. blandade uppgifter.

huhu... jag är ändå rädd....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar