take a picture it last longer

någonting som i vissa fall inte är acceptabelt.
en gubbe på samma gata som mig vet nog mer om mig än vad jag vet om mig själv vid detta fall. äcklig typ.

hela sommaren har han kollat ut genom fönstret både när jag går till skolan och när jag kommer hem (vilket tid på dygnet det än är) skulle inte förvåna mig om han har bestämda sovtider som han kan sova. (?)

IAF! imorse gick jag förbi som alltid och vad händer? jag blit bländad tittar upp och där står gubben med kameran i högsta hugg."jaha? och det där hade han all rätt i världen och göra. skit samma, vidrigt men vad ska jag göra?"

grejen är att det inte bara är jag som tycker detta vider är äcklig utan också vänenr till mig.

men det var väll klart att han ville ha en bild på snygga mig! ska be grannen gå och knacka på och skrämma honom lite tror jag haha ;)

tänk så hemskt att bli gammal ändå. jag kan förstå honom. skulle jag va 90 bast skulel nog jag också ta bilder på snygga killar som springer förbi, vad skulle man annars göra när man är gammal?

what ever. äckelgubbe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar