Fritjof och Urban


gammal bild från 1an, 2 år sedan ! :)

HAHAHAHAHAHA! hade nog den sjukaste dagen tillsammans med Sara=Fritjof. människan är sjuk i huvudet! och helt underbar i mina ögon. du gör min dag Fritte, haha! däremot kan jag inte påstå att mitt smeknamn Urban är särskilt vackert! :O

åkte hem till min kära manang. hade jätte trevvligt. och på tal om ingenting hade spelade vi upp våra dödssynder på teatern idag. fortfarande röd i hela ansiktet och händer från fejkblodet som inte ville tvättas bort.

bilder från det kommer troligen senare när någon lagt ut dem på nätet, haha!
nu ska jag en sväng till affäre. eftersom att Fritte inte hade gott gott med sig till skolan får Urban invistera med det själv!

det ska regna imorgon förresten, tror jag. GUMMISTÖVLAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar