11 september

okej. klockan slog just 11 september... ungefär den hemskaste dagen på året. ni alla vet nog varför!
och vi gick igenom lite saker på religionen idag. kristendomen och vi gjorde då en sak för att förklara den heliga anden.
5 personer
en satt på stolen
4 andra stor runt om och knep ihop händerna och körde ut pekfingrarna (som när man lekte att man hade en pistol när man var liten).
sedan körde en person de 2 pekfingrarna in i armhålan på den sittande personen. personen på andra sidan gjorde samma sak och de andra 2 satte sina fingrar i knäväcken och försökte lyfta men det gick inte.

sedan satte alla 4 sina händer på personens huvud och koncentrerade sig på att de skulle lyfta personen. sen gjorde de samma sak igen och lyfte en person på ca 80 kilo med bara pekfingrarna. (?) whooooot?

ni kanske har hört att koranen kanske ska brännas idag?
vet ni vilket helvete som kommer bryta ut då?
minns ni vad som hände 2001? klart ni gjorde.
world trade center blev en enda hög på backen. pga 2 flygplan.

det sägs att det var djävulen som herjade, ska vi tro på det? se på bilderna och avgör själv om det är en tillfällighet eller inte.



minns ni vad som hände bara 2 år senare just 11 september?
Anna Lindh, minns ni henne? klart ni gjorde!
mördad i ett köpcenter. tillfällighet?


minns ni nu vad jag sa kanske skulle hända idag?
koranen ska brännas. och sedan startar väll ett stort jävla religionskrig och mina drömmar om att jobba som au pire i USA störtar. kanske?

hittade ingen fakta om det men det sägs att mayaindianerna ringade in just 11 september för att det skulle vara "dagen då världen förändras" och jo tack. nu är ju det bekräftat. ta detta nu med en nypa salt eftersom att jag inte vet om det är sant.

sen så har vi väll kanske ett av de äckligaste sakerna jag nyss hittade.
följ anvisningarna:

1. öppna ett nytt microsoft word dokument och skriv in Q33 NY

2. markera texten och ändra textsnittet till wingdings.

3. översätt och tolka



ser ni vad jag ser?
Q33 NY är namnet/modellen av ett av de plan som körde in i world trade center 11 september 2001.
ser ni flygplanet?
ser ni de två tornen?
ser ni dödskallen?
och ser ni davidsstjärnan?
tillvällighet?
det får ni avgöra själva. för min del kan jag ju erkänna att min hjärna just börjat arbeta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar