Legender?


efter att ha tänkt igenom hur jag ska få fram det jag har i huvudet med ord så har jag äntligen lyckats få en i min projektarbetsgrupp att förstå hur jag menar! nu var det så att vi var 2 från början, emn en till hoppade in. inget mig emot, men det blev lite knas kan jag erkänna.


jag kan faktsikt bekänna att jag är urusel på att jobba i grupp! jag kan jobba max 2 personer (alltså jag och en till), så detta kan bli en stor utmaning för mig... iaf när det saker som projekt! men att baka, eller göra någonting som är bestämt, allt som inte handlar om att komma på egna ideer! men men, jag får träna på att formulera mig och övertyga. ;)


hur som hälst så ska vi leta upp lite historier, självklart verklighetsbaserade. några legender?

ni kanske har hörttalas om blair witch, men nu letar vi efter någonting svenskt. och någonting som an kan koppla till ett samhälsproblem, vilken nog inte ska vara så svårt! jag kan fantisera ihop någnting ska ni se ;) men förslag, har ni så tipsa gärna mig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar