Simmat


var faktist inte skoj alls att bada idag. tyvärr är ja varken 12 eller 2 eller ens i lagom storlek eller ålder för att kunna bada och åka ruchkana och allt va nu grabbarna höll på med. så jag började med att sola i någon timme. sen simmade jag en massa massa längder, endast för motionensskull och göra nå vettigt av pengarna man la ut. skönt vare iaf!

grabbarna och mammorna är kvar där tills de stänger, vilket betyder att jag får tid för mig själv. jag är en sån som ibland behöver lite tid för mig själv, varva ner slappna av och de där. spelar ingen roll om de handlar om en halva dagen eller en kvart, bara jag får den här pausen. vilket jag oftast får på tyå tåg och bussar.

jag tror nog att alla kan behöva en sån paus för att lugna ner sig. annars kanske man får "stress" som många får. ett tips till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar