kanske ett av mina livs största misstag


okej, många misstag har jag väll gjort i livet. men här var väll ett av de största skulle jag tro.

för ungefär 7 år sedan en midsommar såg jag en kille som jag tyckte var sjukt snygg (inte nu längre) pratade aldrig med honom men fick reda på hans namn. självklart var jag illa tvungen att ljuga att jag var tillsammans med honom, BORDE JAG INTE GJORT!

åkte till en av mina vänner och skröt som bara den, hon var på g med en annan kille som hade en sjukt söt kussin. så vi åkte ut och fiskade och plötsligt kom frågan från min kompis till hans sjukt söta kusin "skulle du kunna tänka dig att vara tillsammans med Sofie?" och som svar "Ja självklart! men hon har ju pojkvän.." och dumma lilla jag satt där TYST ångrar att jag inte ställde mig upp och skrek "JAG LJÖG! jag är hur singel som hälst och skulle kunna döda för att få vara tillsammans med dig din snygga jävel!!!!"... men hur skulle det sett ut?

ung och dum brukar man säga...

hur som hälst såg jag honom för någon dag sen och var galet mycket snyggare än vad jag minns honom! det har jag dessutom sagt tillhonom för nått år sedan när... aah.. kvällen är lite suddig.. men det skulle jag inte sagt för det hade han misstolkat och aah. allt blev fel.

nåja, funderar på att kanske gottgöra saken på en vänster, han är singel, jag är singel, han är snygg det är jag också. finns ingenting jag kan förlora.

men ett av de största misstagen jag kanske också gjort var att total dissa min kompis, som är anledningen till att jag vet vem han är.. ångrar det och jag var en värdelös vän. men det finns ingenting man inte kan ändra på!

lär er av det här nu! LJUG ALDRIG!
hur som hälst så blev jag tillsammans med den snygga killen som jag hade jugit om från början. men... skulle hälldre valt den andra, visade sig att den andra var en riktig tönt!

en annan lögn jag lagt när jag va mindre bara för att slippa en lektion var att säga att jag ville till skojsköterskan för att kolla mig för vaxpropp. bara för att min kompis skulle gå dit och kolla om hon hade det. hon slapp undan vaxproppen, jag hade inga besvär tidigare men GISSA vem som fick den feta proppen i båda örona!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar