jag hatar när jag inte fattar.


fy så skönt att vara hemma igen! skulle jag skriva ett blogginlägg från jobbet så skulle det troligen vara det tråkigaste ni läst.. för det är det tråkigaste jobben man kan få..

har inte såt ett enda paket på hela dagen, helt slut! lika bra de sista dagen imorgon på det jobbet. men jag funderar starkt på attskaffa ett annat jobb.. ni vet typ ett jobb som är nyttigt, ett jobb där någon uppskattar ens arbete och inte bara klagar!

alltså att jobba som telefonförsäljare kan man inte dirrekt säga att man är viktig för någon, kanske för företaget men ingen annan. de klagar bara.


jag vill starkt jobba som kontakt person eller personlig assistent! de brukar säga att t ex mongolider och de som lider av autism lr va de heter(?) att det är en vän för livet! och jag menar varför inte? jag får betalt för att vara någons kompis. undebarare jobb lär väll inte gå att hitta?


isf hoppas jag att jag får en mongolid eftersom att de är så klockrena och söta!


NEJ men nu är jag förbannad! det går inte att lyssna på musik med headset på min mobil!! visserligen sk ajag försöka att läsa användarhandboken och se var felet ligger. jag hatar bara när jag inte förstår hur man gör! och det gäller allt..


:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar