Shopping och jobbing

Hellu! glömde att skriva vad jag köpte och hur det gick att jobba igår!

först började jag med att ta en tur på stan där jag shoppade lite smått och gott!
men ska faktist ta en tur på dan idag också för att köpa några saker till.

Köpta saker:


1. Ett par röda mjukisbraller


2. 2 st depend nagelack


3. 2 par solglasögon

paret åvan är lika dana som de jag krossade


4. en armbandskedja och sedan några söta smycken att hänga på!



och idag ska jag köpa tillhörade tröja till byxorna och kanske nått linne också, får se om jag hittar någon fin tunika eller klänning också!

annars gick de inge vidare på jobbet, men jag sålde ett familjepaket efter 6 timmar iaf!

... jag hade planerat att inte sälja någonting denna ¨gång utan bara käsa mig manuset ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar