Midsommar














Hej hej!

i förrgår (midsommarafton) så började dagen med en någorlunda sovmrgon, men sedan stod jag nog till stor del bara framför spegeln tills klockan var 4 och jag påbörjade resan mot Filippa. där mumsade vi lite kaka och jordgubbar och sedan åkte vi till Öregrund, och jag blev inte v med min dricka trots att polisgrisen kolla det jag hade.

sedan blev det några timmar där med trevligt folk (ska jag vara helt ärlig trodde jag det skulle vara fler där) och hem kom vi inte heller. knappt iaf!

krigade med både poliser och 300 pers till innan vi kom på bussen där jag var klämd som en packad sill. sen sov ja över hos Filippa.








Sedan åkte jag hem och kom precis innan för dörren då Ylva ringde och sa att om jag skyndade mig kunde jag lifta med dem till Ö Vad. Så jag sprang omkring och packade västan på ca 5 min innan Ylva plingade på.

när vi kom fram käkade vi och kolla film. Efter det skulle vi spela krocket, men det började regna, men jag vann iaf en gång av 2!

Sov över hos Ylva och sen idag fiskade vi en massa & Solade!

jag har fläckar på magen, och jag vet inte riktigt varför, men jag bestämde mig idag för att försöka sola de vitare partiet och det lyckades jag ganska bra med. nackdelen däremot var väll att jag använde solkräm 30 på min tatuering så nu har jag en ny fläck att ta itur med....

hoppas iaf att ni har haft en trevlig midsommar, för det hade jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar