Maskerad

skit nöjd med min sminkning, YES!


jag var utklädd till proffisionell fotbollsspelare. Självklart Brasilien ursäkta om de e stavfel



Blondaa & jag

Hejsan sötgoingar!

tänkte uppdatera er med typ 3 inlägg eller nått. haha! har inte haft tid att logga in och fixa allting eftersom att... jag vet inte. orken tog slut.

hur som hälst var jag på maskerad. där jag bland annat träffade Blondaa. ingen aning om vem människan var, men tydligen Uppsalas största bloggare. sak samma, han kunde få mer uppmärksamhet om han inte bar mer smink än jag eller kanske var lagd åt de håll som är genetiskt korrekt! men men, ska inte dömma hunden efter håret, men han är nog en as skön kille, och typ shoppa med.

annars ände det inte så mycket den kvällen, inga snygga killar och inte en kotte jag kände där utom de jag kom med. hoppades på att Per och Hanna skulle komma, men icke! me´n men, snart är det back on track me dom också ! ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar