hmmmm...

blev nyss väkt av att Emmy ville att vi skulle på bio ikväll, men tyvärr jobbar jag idag.. så försökte att lösa det på något sätt, men ser ut som att vi får göra det någon annan dag.
hur som hälst! jag funderar över vilken mobil jag vill ha.... jag vill inte ha värsta mobilen, för jag ska önska mig en kamera när jag fyller år.

grejen med mig att jag vill inte ha värsta ihphone som går sönder så fort man tapparen, min mobil ska vara lite stöt tålig och tåla ett och annat! precis som min mobil som jag hade Nokia 6600i slide. men får helt enkelt kolla igenom noga. de mobiler jag kollat in och vart sugen på är :

LG KU9990i - den hade fått väldigt bra kritik. den enda nackdelen jag kunde hitta var att blixten på kameran var låg och att man kunde få trycka lite hårdare på saker i hörnen. men den ska garanterat vara prisvärd! drugt 1500 kr.



HTC hero
- det ska tydligen vara väldigt stöt tålig. läste att dte var någon som hade sulat mobilen i ett element allt va den hade utan någon skada! däremot var kameran på mobilen as kass och mobilen kan bli seg om man har många program uppe samtidigt. ett stort pluss är att man kan göra mobilen personlig, och trots att jag hitta mer kritik kring denna så har den 9 av 10 stjärnor på omdöme, LGn hade bara 8/10



Sony Ericsson vivaz galaxy white-blue
- detta kanske är den enda mobilen som jag vart pågrund av dess flaschiga funktioner, som 8 megapixelkamera, filma i HD och mycket mycket mer. den har nått upp till folkets förväntningar..när det gäller kameran! MEN den finns ingen blixt. sen var det lite klagomål om att man får trycka lite hårdare på skärmen, jämfört me ihopne, men jag har aldrig använt mig av touch så för mig spelar det ingen roll.

det ägs att mobilen är en Nokia i sony erocsson skal. vilken tur att jag gillar nokia bättre än ericsson... till kvaliten!


så det var de utvalda, får väll se efter att jag provat mobilerna på fredag! har höga förväntningar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar