Gå och DÖ!


jag lovar att ta ett personligt farväl av alla på denna bevittnade jord om jag inte åpr i mig lite käk och alla dessa eländiga uppgifter. så nu då? gick åt helvete med båda prven jag skulle ha idag. jag överlever!!!...knappt...

måste plugga extra mycket matte känner jag, ska dessutom skriva in allting som fattas till både engelska och svenska. och kompliteringsuppgift till historia och läsa ut svenska boken för redovisningen nästa vecka och bla bla bla bla... jag pallar inte ja.

ATT GÖRA:
1. Läsa ut svenska boken och skriva en bokressension + om författaren
2. Komplitteringsuppgiften i historia som måste vara inlämnad senast onsdag
3. Läsa och skriva svar på frågorna från häftet för ett prov måndag eller onsdag
4. Inlämning av komplittering av litteratus historiska provet i svenska
5. Plugga och läsa alla kapitel i boken för slut provet i trafikkundskap
6. Ta en lååång, lååååååååång semster från skolan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar