eländigt


då har jag pluggat matte.... men jag är inte klar med allt, och vet inte hur jag ska lyckas med det där provet. visserligen är det kanske lätt, men när jag tror att jag kan går det iastället åt helvete. så ska sitta uppe ett tag till och plugga. har inte börjat med min spanska än, och det måste jag också göra ! 2 prov imorgon?! mitt liv...

Kära gode Gud? vad har jag gjort för ont som måste bestraffa mig med skolarbete p¨å detta vis? jag kanske måste gå ett 4e år för matte C, snälla, åååh gode Gud, jag ber dig! låt mig klara det här!

annars, dagens goda gärning, ringde för att ställa till rätta saker och ting som till största delen bara handlade om bullshit! så nu har vi den saken ut världen.

ensam hemma i helgen, undrar om man ska ringa hit någon?

Pussas<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar