Bakis.







Bakis, vakna dagen efter trlalalala

nej, jag är jävligt bakis idag alltså. gårkvällen var fullspäckad med människor och fylla. kom in på skeppet och köpte min öl. SJÄLV! tyckte de va underbart.

sedan vare lite besvär med att komma hem. bussen gick inte eftersom att Mikaela kolla fel, eller snarare trodde bussen skulle gå 20 över 2, men hon missa att den går natten mot lördag och inte natt mot fredag.

så vi båda deckade på en bänk fram till 5 på morgonen. vaknade av att det var ävligt kallt och att de reghna. men bussen kom iaf dä 10 i 5 och vi sov. kom hem till Mikaela och sov lite mer.

vaknade vid 11 tiden BAKIS! nyss tagit en dusch och känner mig bedrövlig, väntar på pappa, får se om jag tar en återställare senare okså om jag ska tillbaka till ekonomikum. får se om resten ska dit, det ska ju typ regna.(?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar